2012. december 27., csütörtök

Utolsó bejegyzés...

...ebben az évben.
Szóval úgy történt, hogy megnéztem egy előadást valamikor tavaly, ami valami olyasmiről szólt, hogy mennyire jó tud lenni az, hogyha valamilyen állandó, betartandó dolgot fogadunk meg az új évben (talán egybe? vagy csak jan. 1 az újév?? na, mindegy). Erre az évre (2012) az volt a saját magamnak tett fogadalmam, hogy minden hónapban írok 8 bejegyzést a blogba. Talán az utóbbi időben ez kissé zenei lett, ami talán azért történt így, mert ez volt az a dolog, amivel a munkám mellett a legtöbbet próbáltam foglalkozni. Vagyis általában ez segít a lazításban. Én valahogy úgy értelmeztem a fent említett előadásban elhangzottakat (lehet, hogy kissé sajátosan), hogy az a valami legyen minél párhuzamosabb azzal, amit az ember nap mint nap csinál, azaz ami a munkája.
Nekem bejött. Jövőre biztosan kitalálok valami más hülyeséget, ami nem biztos, hogy a bloggal bármilyen kapcsolatban is lesz, de hátha.
Szóval mindenkinek szép ünnepeket, sok pihenést és boldog új évet!

Nincsenek megjegyzések: